luni, 24 martie 2008

Un banc tare

Trei ţestoase merg la pescuit...
Liptil, liptil ajung ele la locul cu pricina dar îşi dau seama ca au uitat cârligele...
Trag la sorţi care să se întoarcă dupa cârlige şi pică ţestoasa John.

John: Băh, eu nu mă duc, că voi, până mă întorc eu, mâncaţi toată mâncarea!
Se jura celelalte două ca nu o vor manca şi pleacă John...
Trece o zi, trec două... şapte... Una din ţestoase vroia să mănânce. Dar cealalta o opreşte:
"Nu măi, c-am jurat că nu mâncăm"...
Mai trec zile... 10, 20... dupa 30 zile se gandeau ele:
"Mai, John a mers atat... imposibil să nu fi mâncat el, nu avea cum să meargă atât fără să mănânce. Hai să ciupim şi noi ceva că suntem morţi de foame!"

Când să înceapă să halească, apare John dintr-un tufiş:
"Aha, eram sigur c-o să mâncaţi! Îmi bag picioarele, nu mă mai duc!"

Niciun comentariu: