luni, 10 martie 2008

Poze de la Viena, prima parte - zona Ringului

Am promis ca postez poze de la Viena după ce mai termin cu treburile şi mă ţin de cuvânt :). Am ales, cu greu, câteva poze din cele aproape 600 pe care le-am făcut în 5 zile...
N-am mai şi explicat că deja mi-a luat o mulţime de timp sa le postez, dar dacă aveţi întrebări lăsaţi-le ca şi comentariu şi răspund. Iar de povestit ar fi multe - într-o singură frază aş spune că e aşa frumos să fii într-un oraş cu adevărat european şi gustul e aşa amar când te întorci ....
Dar, să revenim la poze:

Primăria: Parlamentul: Universitatea: Biserica St. Rupert's (cea mai veche din Viena, din sec. al VIII-lea): Casa unde a locuit Mozart (lângă Catedrala St. Stephen): Anker Clock:

Palatul Imperial (Hofburg):
În interior:

Niciun comentariu: