marți, 16 octombrie 2007

Bancul zilei

Un cuplu decide să-şi petreacă concediul pe o plaja din Caraibe, la acelaşi hotel unde şi-au petrecut luna de miere acum 20 de ani.
Datorită unor probleme de serviciu, soţia n-a putut călători cu soţul ei, rămânând să-l ajungă din urmă câteva zile mai tarziu.
Cănd soţul a ajuns acolo, s-a cazat la hotel şi a observat cu uimire că în cameră era un calculator conectat la internet. Atunci decide să-i scrie un e-mail soţiei sale, dar greşeşte o literă din adresă şi, fără să-şi dea seama, e-mailul este trimis la altă adresă.
E-mailul ajunge din greşeală la o văduvă care tocmai venise de la înmormântarea soţului său şi care, citind mailul respectiv, a leşinat instantaneu. Băiatul văduvei intrând în cameră, şi-a găsit mama fără cunoştinţă lângă calculator, pe al cărui ecran se putea citi:

"Draga mea soţie, am ajuns bine. Probabil te va surprinde să primeşti veşti de la mine pe această cale, dar acum au calculator aici şi poţi trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns şi am verificat ca totul să fie pregatit pentru venirea ta. Abia aştept să te vad şi sper ca această călătorie să fie la fel de liniştită şi relaxantă ca a mea!
PS: Nu-ţi lua multe haine cu tine, deoarece aici este o căldură infernală!"

Niciun comentariu: