duminică, 27 septembrie 2009

Știrea zilei (de vineri)

Mare e grădina Domnului și e plină de români. Azi citesc pe Realitatea.Net o știre care ar trebui să fie de tot râsul dar, așa cum sunt majoritatea știrilor cu românii de pe alte meleaguri (de fapt, cu români, în general) e de tot plânsul:

"Şapte români din Italia au răpit o pisică, cerând stăpânei 20 de euro răscumpărare."

Mai întâi, n-am înțeles de ce șapte ! Șapte oameni pentru o mâță ! O fi fost așa ...

sau așa ?
O fi fost cumva, de a fost nevoie de o "bandă" (așa scrie în articol) de șapte oameni să o prindă. În fine, prin metode numai de ei știute, folosindu-și toată inteligența, forța și celelalte aptitudini native, după ce au fugărit mâța prin toți copacii, grădinile, tomberoanele din cartier, cei șapte magnifici au prins-o!
Până aici, să zicem că merge ... (nu mă înțelegeți greșit: nu încurajez răpirile nici de pisici, nici de alte vietăți dar nu mă frapează prea tare) însă ce urmează îmi depășește așteptările referitoare la prostie: în puii mei (e o expresie cuuul, nu?) ce să faci cu 20 de euro? adică mai puțin de 3 euro/persoană? nici de benzină nu le-a ajuns (cică au venit cu mașina la locul de întâlnire; probabil pentru cazul în care proprietara nu venea cu poliția - carabinierii, în fine - să le poată lua numerele de înmatriculare, să îi găsească mai ușor). Și să mai faci și închisoare pentru asta ?! Și încă ceva: cu ce mașină au venit ăștia de au încăput șapte infractori și-o mâță?
Mă depășește complet !

Niciun comentariu: