marți, 23 iunie 2009

Forex

De ceva vreme am un nou hobby: Forex. Așa că mi-am făcut un cont pe Marketiva și am început "tranzacționarea" cu cei 5$ pe care ți-i dau la înscriere - nu am folosit și nici n-o să folosesc miile de $ virtuali pentru că nu am nicio motivație, niciun "feeling", indiferent că pierd sau câștig - tranzacționare după "instinct", să-i spunem așa (să nu zic la nimereală). Rezultatul: din cei 5$ am rămas cu vreo 0,5$.
Și atunci am început .... documentarea: lumânările japoneze (candlestick), strategii, indicatori - am gasit niste filmulete interesante pe YouTube și aici.
Rezultatul: am rămas cu vreo 0,3$ .... M-a bătut gândul să șterg contul, să o iau de la capăt cu alți 5$ (care acum mi se par o suma imensă) dar am rezistat tentației si, cu urcușuri si coborâșuri, am ajuns la 0,56$ - nici nu știți ce greu e, daca nu ați încercat.
Cine mai tranzacționează, pe ce platformă? Ce strategii folosiți? Aștept păreri de la voi!

Un comentariu:

Cornel M spunea...

Alina, sa stii bine ca cei USD 150,000 virtuali mi-au prins bine... Am invatat multe... adica ce si cum... Mai e vorba si de fler la FOREX... Acum ma gandesc sa imi deschid un cont real si spun asta pentru ca de la ultimii USD 50,000 ramasesem cu USD 14,000. Apoi i-am urcat la USD 78,000 a fost cea mai mare performanta a mea si mi-am dat seama ca am inteles cel putin pe jumatate cum functioneaza platforma de la Forex.com. Primii USD 100,000 i-am pierdut in 3 saptamani, dar apoi m-am documentat. Te astept pe blogul meu: Asistenta si Consultanta GRATUITA IT