luni, 21 aprilie 2008

De-ale programatorilor

- De ce numai 10% din creierul uman conţine cod executabil?
- S-a descoperit că restul sunt comentarii.


Doi programatori într-un bar:
- Vezi tipa aceia? Vezi ce "properties" are?
- Da. Am testat-o aseară ... sunt "read-only".


Patru "calculatorişti" se întâlnesc la o bere. Unul începe să povestească:
- Am agăţat aseară o tipă beton. Am dus-o acasă. Eu încins, ea încinsă. Ne-am apucat să ne dezbrăcam chiar din momentul în care am intrat pe uşă. Ne-am căutat o poziţie şi am asezat-o pe birou, chiar pe tastatura noului meu calculator ...
Este brusc întrerupt de ceilalţi, in cor:
- Aha! Ce calculator ţi-ai luat?


Întrebare: Care este diferenţa dintre un programator amator şi unul profesionist?
Răspuns: Cel amator crede că un kilobyte are 1000 de bytes, iar cel profesionist crede că un kilometru are 1024 de metri!

2 comentarii:

alibus spunea...

desi nu la fel de amuzanta, intamplarea asta are avantajul de a fi reala:

duminica eram in masina in drum spre bucuresti, in dreapta si in stanga camp (grau cred) de un verde aprins, cer senin toate alea...

eu: zici ca e background de windows vista
ei: hai sa nu-mi spui ca te uiti si dupa cosul de recycle bin

Alina spunea...

Tare :)