miercuri, 19 septembrie 2007

Disturbia

Deşi a început şcoala, observ că am mai mult timp să văd filme.
Două în ultimul timp: 'Becoming Jane' - altă poveste de dragoste imposibilă (nu ştiu cum le găsesc...) dintre scriitoarea Jane Austen şi un irlandez care va deveni sursa de inspiraţie pentru personajul Mr. Darcy din 'Mândrie şi prejudecată'. Un film sensibil şi trist, despre sacrificiu de sine, opţiunile femeii şi iubire. 7,2 user rating pe IMDB.
Al doilea, care mi-a plăcut mai mult decât mă aşteptam: 'Disturbia'. Când am citit prezentarea, mi-am zis: 'mda, 'Rear Window' cu adolescenţi... să vedem...'. Da, ideea e aceeaşi: un tânăr e obligat să îşi petreacă 24h/zi la domiciliu, fără TV în cameră, fără conturi pe site-urile preferate. Singura distracţie pare 'cunoaşterea' (cu alte cuvinte 'spionarea') vecinilor. Doi mai interesanţi: una bucată vecină nouă, young and restless şi una bucată vecin ce pare criminal în serie. Deşi are multe faze previzibile, unele incoerenţe, per total ... e OK, reuşeşte să fie palpitant, amuzant, o combinaţie interesantă între filmele cu adolescenţi şi un thriller. Tot 7,2 user rating pe IMDB - pură coincidenţă. Vizionare plăcută, orice film aţi vedea!

Niciun comentariu: