marți, 28 iulie 2009

Back to work ...

Am lipsit in ultima vreme pentru ca am fost plecati un pic la munte, un pic la mare... sa fugim de canicula.
Intai am fost la Moeciu - peisaje superbe, oameni deosebiti, totul pentru a te face sa te simti bine. Eu, care sunt innebunita dupa mare, pot spune ca m-am simtit excelent !
Ne-am relaxat in gradina:
... am mai si lucrat:
am petrecut ziua Roxanei:
am vizitat Cheile Gradistei:
Moeciu de Sus:
Rucar:
Cetatea Rasnov:
Poiana Brasov:
Brasovul:
In fine, dupa atatea frumuseti si relaxare, daca tot mai aveam cateva zile libere ne-am gandit sa le folosim "cu folos" si sa mergem si la mare ca ... deh ... nu ne strica ceva agitatie!
La mare, dupa cum stiti: aglomeratie, mizerie, nesimtire - "Romania, the land of choice" in toata splendoarea. Si ne mai miram de ce pleaca turistii romani la ale mari mai sudice, mai estice sau vestice, sau chiar la aceeasi mare, pe meleaguri bulgaresti ...
Partea buna a fost ca i-a placut Roxanei la nebunie:
Din pacate, nu ne poate spune dar cred ca si ei i-a placut tot mai multi de Pasti in Bulgaria, nu de alta, dar aveam si piscina incalzita:
Sa o rugam pe doamna Udrea sa isi aminteasca una-alta din vacantele in strainatate, pe care le petrecea inainte sa devina brusc patrioata, odata cu numirea ca Ministrul al Tursimului si sa "puna umarul" (ca tot e o expresie la moda) sau ... altceva sa putem merge si noi, in tara noastra, civilizat la mare !

Niciun comentariu: