vineri, 26 iunie 2009

Un cadou special

De curând, în timp ce căutam un cadou pentru Roxana, am descoperit cărțile personalizate.
Ne-a plăcut atât de mult când i-am văzut numele Roxanei tipărit în carte, încât ne-am hotărât imediat să colaborăm cu editura respectivă și să aducem și noi aceeași bucurie altor părinți și pitici !

Despre ce e vorba: sunt cărți în care copilul este eroul principal (apare numele lui, vârsta, școala, numele prietenilor, ale părinților, localitatea unde locuiește, ș.a.), apare dedicația și numele celui/celor care îi fac cadoul, data cadoului; unele povestiri sunt interactive și instructive !
Dacă nu v-am convins încă aflați că:
  • psihologii sunt unanim de acord că nu există o metoda mai bună pentru a face un copil să iubescă lectura și cărțile, decât aceea de a-l face erou principal într-o carte personalizată;
  • cărțile personalizate au un impact pozitiv asupra dezvoltării ulterioare a copilului inducându-i un sentiment de siguranță și încredere în forțele proprii;
  • copiii (și nu numai...) adoră să-și vadă numele printat intr-o carte al cărei erou este chiar el.
Ce părere aveți din ce v-am zis pănă acum? Ați comanda o astfel de carte?

Un comentariu:

Cornel M spunea...

Incerc sa aduc lumii putin din acea schimbare de care spunea Mahatma... Te astept pe blogul meu: Asistenta si Consultanta GRATUITA IT