joi, 30 august 2007

Porcul şi ardeleanul

Într-o zi de luni, un ardelean merge cu porcul în târg să-l vândă. La un moment dat se apropie de el un domn mai bine îmbrăcat, la costum, cravată şi-i spune omului nostru:
-De vânzare porcu'?
-De vânzare!
-Da'...ce porc fain!
-Da, e fain!
-Dar ce-i daţi să mănânce?
-Pai...resturi...ce rămâne de la noi dăm la porc.
-În cazul ăsta, daţi-mi voie să mă legitimez: sunt de la Protecţia
Consumatorului. Cum puteţi să-i daţi porcului să mănânce resturi? Dacă se îmbolnăvesc consumatorii? Un milion de lei amendă!

A doua săptămână, iar vine ardeleanul cu porcul în târg. De el se apropie un alt om bine îmbrăcat, care-l întreabă:
-De vânzare porcu'?
Ardeleanul, mai nervos puţin:
-De vânzare...
-Da'...ce porc fain!
-Da, e fain...
-Nici nu miroase a porc!
-Da...
-Dar ce-i daţi să mănânce?
-Păi...pizza, cartofi prăjiţi, cola...ce mâncăm noi îi dăm şi la porc.
-Da? În acest caz, daţi-mi voie să mă legitimez: sunt de la Protecţia
Copilului. Ştiti câţi copii din lume mor de foame? Şi dv. îi daţi porcului pizza şi cola?? Un milion de lei amendă!

A treia săptămână, iar vine omul nostru în târg cu porcul. Şi acum vine la el un domn bine îmbrăcat, la costum şi cravată:
-De vânzare porcu'?
Ardeleanul, şi mai nervos:
-De vânzare..
-Da', ce porc fain!
-Da, fain..
-Da'...ce-i daţi să mănânce?
-Nu ştiu.
-Cum, nu ştiţi ce mănâncă porcul dv.??
-Nu ştiu dom'le! Eu în fiecare dimineaţă îi pun o sută de mii în troacă
şi el merge să-şi cumpere ce vrea!!!!!

Niciun comentariu: